God Jul

Jaha då var de jul igen då,åren går så fort! Har nästan köpt klart alla klappar,bara lillasyster kvar! Funderar om jag är brevbärarens son ibland,alla syskon har långt hår i alla dess färger och är hårdrockare men inte inte lilla jag,klart att jag lyssnar på metal men är inte alls lika inbitna som dom :) Jaja hon ska nog få nått från redrum!  Saknar min moster otroligt mycket, när jag tittar upp på alla stjärnor på himlen så tänker jag på henne! Med tanken att hon har det bra! Måste försöka tänka så!  Jag och anna var på hockey igår åxå Brynäs-Djurgården, Anna tyckte inte att matchen var så kul men de tyckte jag, 4-1 till brynäs :D



Hoppas att alla ni får en riktigt GOD JUL Kram från mej

Julfest

Var i sandviken på living room på julfest i lördags. Tror jag aldrig har haft såååååå tråkigt nångång ute och inge god mat heller och dom som jag satt med bara pratar jobb. Tillslut så kände jag 2 pers där. Skulle ta 12 bussen hem så jag gick till garderoben,men gissa vem som hade tappat biljetten o inte fick ut jackan. Så där rök den bussen,tur att jag träffa helena där så jag fick prata med någon...Hitta en telefon iaf :) men gav den till vakten,se så ärlig man är :)

RSS 2.0