Update..

Var ju 12 maj senast så vi tar en liten update. Mycke har hänt,sålt lägenheten i gävle o flyttat till Uppsala. Trivs väldigt bra här nere. Köpt gymkort på friskis nu så allt börjar komma i ordning. Pendlar till jobbet nu då,de går bra även om jag får gå upp lite tidigare om dagarna,fast de är ju bara 30 min de handlar om. (tur att jag är morgonmänniska)

De är ganska skönt med att sitta för sej själv i bilen o fundera över livets gåta o lyssna på en massa bra musik. Brukar lyssna på Christer på p3 när jag åker hem på fm veckorna,bra program det,då går tiden fort.

Sen har jag fått lite nya hatobjekt när jag är ute på vägarna,folk som slår på helljuset innan dom har åkt förbi,fan va irriterad jag kan bli då. Få strålkastare rakt upp i ansiktet.

Fotbollen är snart slut,Hopppas hoppas hoppas hoppas att Göteborg vinner så alla Aikare får på tjippen,skulle kännas så fint :D

I morgon kommer jag börja 8 o sluta 16. Ska på repetionsutbildning för att få köra travers på jobbet. Sen är jag ledig tors-fre,tänkte först jobba tors men struntar nog i det. :)


RSS 2.0