Nykter domare


9 September

Då släpps nya nhl :D *längtar*

Tillbaka

Då var vi tillbaka i verkligheten igen. Nästan 2½ vecka på turne genom sverige, Vi börja me o campa vid Göta Kanal. Vilka jävla båtar en del har,måste kosta flera miljoner. Sen var vi åxå 2 dagar i oskarshamn. Jättefint där. Sen åkte vi till vårt mål, Böda på öland, I 2 veckor har vi solat och badat. Kan inte klaga på vädret iaf. Riktigt kanon måste jag säga, Har handlat lite kläder och dvd filmer. Nu har jag även blivit fadder. Det finns så många barn som har det så dåligt i världen. O 200 i månaden så får dom rent vatten,medicin och mat på bordet. Uppmanar alla att göra så. Så nu är jag fadder,organdonator och benmärgsdonator :)  Älskar detta väder hoppas de alltid kan vara så här.

Här skulle inte jag vilja gå



5 veckor ledigt

Nu är jag ledig i 5 veckor. Och det börja ju bra. Bilen pajja när jag var på väg hem från jobbet. Verkar vara en tradition för mej att den ska pajja innan semestern. Har varit och lämnat in den nu iaf, Skulle bli klar till lunch. Så igår lånade jag och Anna Micke o Maddes bil och drog iväg till Sågmyra. Det blev 7 tröjjor för mej :). Anna hittade 2 st. Sen åkte vi hem till micke o madde o hjälpte till med deras flytt. Byggde ihop en garderob bl a.  Får se om vi åker dit idag igen. Annars åker vi nog till Uppsala några dagar. Hoppas alla ni som läser får en bra och skön sommar.

RSS 2.0