Jippi

I morron kväll kommer Micke o Sulan hit och ska spela hockey :D Whioooo Fan va kul det ska bli!

Snygga filmningar


De trodde man inte...


Ny blogg

Japp så här tjusig blev det! Jag är jättenöjd! Tack ska du ha Chrille för all hjälp. Kul med en fin blogg. Får jag lite mer kraft och inspiration att skriva oftare. Kanon väder idag med,i helgen har dom sagt 30 grader,kul att jag jobbar hela j...la helgen då,får smyga ut ibland och lapa lite sol. Fick lite tips från rent hus på 4an att man skulle koka sin disktrasa så jag har gjort de några ggr,mycket skit som kom ut ur den,brunt blev vattnet iaf :) Tänkte käka lite enkel mat idag. Rostbiff med potatis sallad :) Gott som tusan. Vänner på 5an strax :)

Ha de bra alla!

Sol

Nyss vart o tränat.det gick mkt bra. Ibland när man känner sej taggat då går det hur bra som helst, Och ibland är man så less så man knapp vill lyfta dom är vikterna,men men de är bara o bita ihop, Kul när man märker resultat. Fint väder åxå,det ryktades på jobbet att de skulle bli värmebölja i morgon. Whioooo,då kanske det blir ut på landet och sola lite :) Sommarjobbarna börjar gå annat skift vecka 25 o då går min bror förmiddag och jag natt,o han gillar nätter o inte jag så vi ska byta skift den veckan. Ännu ett whhiooo :) Dags att gå till ica snart o handla!

Ha de bra alla..

Ps. Fick remiss från läkaren härom dagen bara 90 dagars vänte tid....Hejja Sveriges sjukvård......Ds

Whiioo

Jobbat idag,fick gå på möte i 3 timmar som jag inte alls visste jag jag skulle på,blev lite impuls. Men jag fick ju ost och skinksallad och jättegott bröd så de var helt ok, Sen var min gamla målarlärares bror där med,och dom är tvillingar. Man ser inte alls skillnad på dom + att dom låter preeciiiis likandant. De var som att tänka tillbaka på gymnasietiden :) Äääääntligen sooool o skön väder. Var på stan idag o handla lite nya..ja va heter de nu,dom där sakerna som håller fast pinnen som man kan vinkla persienen med. Iaf en liten plast sak,sen var jag upp på söder och handla lite kosttillskott. Sen hem och kika på nya wwe. Gjorde en liten anna idag med,tog en siesta på 1 timme,missade Våra Värsta år :( men skönt var det.

Vardag

Jaha dags för lite update kanske då :)  Jobbar fm denna vecka,men vi fick åka hem tidigare idag för maskinen gått sönder. Så jag åkte kl 10 från ett jobb till ett annat, Hem till Mammsen och målade hennes altan. Helt slut nu. I helgen var vi på inflyttnings/shlagerfest. Det var trevligt. Men jag tycker sverige ska lägga ner de där nu,fan dom har ju ingen chans nå mer.  Har beställt lite tröjjor från blåvitt shopen med högen åxå. Kommer bli så fin i sommar :) Snart em åxå :D Fan så kul de kommer bli, o sedan öland :D o sedan OS ;) Riktigt rolig sommar. Är sugen på och köpa gta4 åxå,men först vill jag ha en större tv,värdelöst och spela på min lilla,får se om de kommer en bra lön i juni. Räcker med en 37a till mej. Nu ska jag snart fixa lite lasange... gottgottigottgott,

Hej hej

4 år

Idag har jag och anna varit tillsammans i 4 år.  Firade med lite dog fläskfile och klyftpotatis. Sen glass och maränger som efterrätt. Fasen 4 år är lång tid :) Nu ska vi gå o sova snart...eller jag iaf,de har varit en lång dag. Sverige fölora mot Schweiz i hockey vm...man skäms inge alls....sopor...

Jaha

Jaha då har man den här jobbiga lediga veckan igen då :D  Eller ledig o ledig,igår var jag till mammsen och rev hennes växthus,rensa hennes stuprännor från skit,byggde ihop en bänk och köpte nya däck tll bilen. Sen idag var jag iväg med morfar och mormor 2 svängar till miljöstation med saker,sen har jag målat lite på huset och hjälpt moster min att byta däck...pust. Åker till anna ivkväll så förhoppningsvis  får jag vila upp mej lite. :) Men det känns bra och hjälpa till med, Att göra andra glada. Det tycker jag om. Nu ska jag äta lite mat och packa väska.

Heja sverige i hockey vm.

Läkarbesök

I onsdags så var jag till läkaren för återbesök,och eftersom inget har blivit bättre så ska vi gå vidare. Nu har jag fått en remiss till sjukhuset,där ska dom föra ner en kamera i magen och kolla :( Låter inte alls kul,dom säger att de är obehagligt,men de är lika bra att dom kollar om jag har nå fel. Kom nyss hem från brorsan,har spelat lite gta4,fan va kul de var, De ska jag köpa sen. Sista april så var vi hos micke o madde och ät tacos och busa med enya. Det var trevligt..

Jag saknar Anna

RSS 2.0