Söndag igen..

Började tapetsera annas kök idag,rummet som ser enklast ut var fan de svåraste.de gick käpprätt åt he.....Han inte klart det idag,får fortsätta nästa helg. Kanske går bättre de,inte lika stressigt då heller...Bra att Bwo gick vidare,o all caracola gick vidare med :)

Tapetserat

Förra veckan var jag hos anna hela tiden och tapetserade,rev tapet.spackla o slipa och hängde tapet. Inte alls kul när  man håller på men de är desto roligare när de är klart och man ser resultatet. Ska tapetsera köket i helgen medans hon jobbar. Sträckte mej i ryggen idag medans jag tränade,aj aj aj,men de är bättre nu. Eftermiddag idag sen 12 timmars i morgon,ska jobba ett extra skift så jag kan vara ledig en natt nästa vecka. Ska lämna in bilen då. Högen är på mitt jobb den här  veckan och mekar,får se om jag hinner hälsa på han :)


Update

Tänkte ge en liten update,de var helt underbart skönt i spanien. All inclusive,så de var bara o äta och dricka hur mycket man ville. Men man blev lite trött på all mat i slutet av veckan. Tänkte söka asyl där,fatta aldrig nå snö o slask :) Och det var väldigt skönt att fira sin födelsedag i en solstol och en drink :) Har nog aldrig hatat vintern så mycket som jag gör just nu. Vad har hänt mer då...Bror min har fått jobb på sandvik,så de är ju bra. Anna flyttade i helgen så nu är det väldigt tomt här,får se hur jag ska göra då,trivs ju väldigt bra här,men trivs ju ännu bättre med henne. Ska kanske kika på lite jobb på sandvik i gimo. De är väldigt svårt allt de där,jag känner ju inte så många där nere heller,men man kanske lär känna massa folk efter ett tag. Svårt att släppa allt här med. Vi får se. Hockey i kväll åxå ska nog kika på de.
Nu ska jag kika på Wwe :D


RSS 2.0