Vill ha vår

Igår var jag o tränade igen efter uppehållet. Har vart skönt o fått lite vila och lite motivation tillbaka, Även om jag inte tycker de är skitkul att gå dit så går de bra när man är där. Har packat ner halva min gamla tv bänk i bilen nu åxå, Tänkte kasta den på jobbet. Dom har ju miljöstation där så,får ta andra delen nästa gång.

Micke fråga om jag vill följa med på hockey i morron, var inte sen att tacka ja :)  Så nu blire hockey på torsdag och lördag! Skojsigt! Efter matchen så är det en grabb fest där vi ska ha en bordshockey turnering :)

Hoppas våren kommer snart....

Dags för skridskor

Idag ska jag ut på stan och kolla på ett par nya skridskor. Vi ska ju spela på jobbet så småningom o då måste jag ju vara på topp :) Vi ska hyra jervallen och möta folk på jobbet. Ska bli skitkul. Ska kanske upp till Niklas som bor i jädraås och spela lite nästa fredag.

Sen är vi även anmälda till Metall cupen i innebandy den 18 april. Gissa vem som är kapten då :) Detta ska åxå bli riktigt skoj. En hel dag på jernvalllen. Dags o damma av gamla trollspöet  (klubban)

Saknar innebandy lite grann,skulle va kul o börja spela igen kanske div 5 eller 4,inte så det blir jätte seriöst iallafall.

Några frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 34

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Grabbsen på jobbet

3. Hur lång är du? 181

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Kommer inte ihåg

5. Vem ringde du senast? Anna

6. Vem ringde dig senast? Anna

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Har du ringt?

 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? 3 veckor sen

11. Vilken ögonfärg har du? Grön

12. När vaknade du i dag? 0420...Gäsp

 13. Vilken är din favoritjulsång? Finns ganska många har ingen direkt favorit

14. Vilken är din favoritplats? Soffan

15. Vilken plats föredrar du minst? Buss

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar med nått jag tycker om o trivs med,har nog barn.

17. Vad skrämde dig som barn? Ufon och utomjordnigar

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Nå youtube klipp som jag kollade på igår

19. Hur stor är din säng? 160 cm

20. Vem sov du senast tillsammans med?  Anna

 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott? Kungsgården,Sandviken,Gävle

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Oftast så

27. Vilken är din favoritglass? 88 är ganska god

28. Vilken är din favoritefterrätt? Har ingen spec

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Nja inte så mycket

 31. Vad dricker du till frukost? Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Olika

33. Kan du spela poker? Ja,lite iaf

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja

35. Är du en beroende människa? Neeeej

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope

37. Vill du ha barn? Ja

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

 41. Vad spenderar du helst pengar på? Tv spel,kläder

42. Äger du dyrbara smycken? Klockan är nog dyrast

43. Vilket är ditt favorit program på tv? Simpsons,2½men,cops,Wrestling,Hockey

 44. Kan du rulla med tungan? Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Micke och Henrik

46. Sover du med gosedjur? Nej

 47. Vad har du för ringsignal? Vanheden när anna ringer o Saik låten annars

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En tjej på tv med röda byxor

50. Flirtar du mycket? Nej

 51. Kan du byta olja på bilen? Japp,kanske är dags snart

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

 53. Vilken var den senaste boken du läste? Nån wallander tror jag

 54. Läser du någon dagstidning? Arbetarbladet

 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej,men ska nog beställa Arbetarbladet för en månad för 20 kr :)

56. Dansar du i bilen? Nej..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Telefon nr tror jag

59. När var du i kyrkan senast? När Annas kusin gifte sig, sept 07.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Lars Viktor Lövgren

Fan va kul

Om 2 helger så ska jag o Micke på hockey, En lördags match,fatta va kul. Sista hemma matchen i år,om Brynäs inte går till sluspel då. :D

Håller på kikar på jobb i uppsala nu. Snacka med Manpower nyss. Finns ju inte så mycket heller i dessa tider.vi får väl se.

Har jobbat första dan idag sen jag blev frisk. Kändes i morse lite men nu har det gått över. Jobbigt att vara förkyld. Svårt att undgå med,många som är det.

 Nej dags för lite hockey innan pappa kommer o ska kolla på mitt tvättställ.

En rolig en...

Nygifta Christine hade varit på IKEA och kom hem med en ny klädgarderob. Medan hennes make var på jobbet började hon montera ihop den nya möbeln. Just när hon var färdig körde bussen förbi utanför fönstret och garderoben föll ihop likt ett korthus.

Men Christine gav sig inte, utan började montera ihop delarna igen. Men ack, en halvtimme senare körde bussen åter förbi och garderoben rasade ihop. Lite lätt irriterad ringde hon till IKEA, som lovade att skicka dit en kille som kunde fixa det. Montören anlände och just när han var färdig kom bussen och garderoben rasade. –

 Det var ju märkligt, sa montören. När han för andra gången fått ihop garderoben gick han in och ställde sig i den för att se vad som egentligen hände därinne. Just då kom kvinnans make hem. Han var nyfiken på hur garderoben såg ut och stegade in i sovrummet där den stod. – Jamen, den blir väl fin, sa maken för själv och öppnade garderobsdörrarna.

 Han stod öga mot öga med montören som lite försiktigt sa: - Du tror mig nog inte, men jag står faktiskt här och väntar på bussen...

Snällt.. :)


Aj aj aj


Nån som håller med?

Visst är jag glad som många andra att Rix är borta o rockklassiker finns här nu. Men det är liiite Megapol o Rix varning ändå,dom tjatar ju samma låtar gaaaaanska ofta. Finns ju hur mycket rockklassiker som helst.

Haha...


Melodifestival

Herregud.Carolina af ugglas??  Vad tänker svenska folket med?  JAG tycker den låten är skitkass,borde kommit sist. Gillade Ninas och Alcazars låt. Dom borde gått till final direkt.

Sen vm i omröstningar. De enda positiva med det är väl att Rädda Barnen får mer pengar. Annars gillade jag det inte.
Jag brukar gilla Petra Mede men jag tycker inte hon var så bra alls.

Får hoppas att H.E.A.T  får komma till final nästa vecka :)

Unge kör iväg när pappa ska tanka


Sjuker

Jobbat natt denna vecka. Var hemma sista natten, finns nästan inget att pyssla med ändå där nere. Sen blev jag dålig dagen efter :( Jädra förkylning :( Halsont och svettningar och ont i kroppen. Levde på alvedon hela fredan. Drog ner till Uppsala på förmiddan. Skulle skjutsa svärfar till hans husläkare för omläggning av hans sår. (opererade sej för nån vecka sen för diskbråck)

Sen åkte jag hem till Anna en sväng innan jag hämtade henne på jobbet. Blev en lugn kväll för båda 2,ingen av oss var pigga, så vi la oss tidigt. Jag låg o kolla på alien. Riktigt bra filmer det där. Har även bjudit på ett Ps3 spel på tradera. Om man ska köpa spel så titta där innan, jag har köpt spel där för flera 100 kr billigare. Är sugen på Gta 4.

Sen har jag även fastnat för nått som heter Playstation Home. En virtuell community för alla som har ps. Man har en egen gubbe som man bestämmer hur den ska se ut, utseende kläder mm. Sen har man en egen lägenhet som man kan inreda. Går man ut från lägenheten så kommer man ut på stan. Där vimmlar det av folk som går o shoppar eller sitter o pratar med varann, så varje gubbe är en spelare från olika världsdelar. Man kan även bara gå runt o kolla runt i staden. Så man kan sitta o spela shack med en främmande person i parken eller bara sitta o prata med nån, eller gå in på bowlinghallen o spela bowling eller biljard mot andra, gå in på köpcentrumet och handla lite nya kläder till sin person. Eller gå på bio och kolla på traliers på nya filmer. Kanske inte låter så kul men det är kul när man kommer in i det. 

Lite yr va :D


Hur tänker dom

Nu har dom släppt Juha Valjakkala fri. Hur tänker dom i finland. Han som mördade 3 st i Åmsele på en kyrkogård 1988. Lyssnade på en dokumentär om han på jobbet o han har ju snott bilar och gjort inbrott och vette fan allt. Hade det varit i usa så hade han fått dödsstraff. Kan ju inte kännas så kul för dom mördades anhöriga o veta att han är frisläppt. Synd att sverige inte har dödsstraff på såna som han och pedofiler. 

Wierd

   Kolla in denna killes skalle



Inte så bra på blogga

Inte så bra de de här som ni kanske märkt. Inte så kul när man inte får kommentarer,men nu ska jag börja lite smått. Tänkte mest lägga ut klipp från youtube som jag tycker är roliga. Men jag kommer skriva lite med om mina tankar och funderingar.

Först en kille från usa tror jag som är med i stjärnor på is

RSS 2.0