Back to reality

Jaha då var semestern slut för denna gång.(fast jag har ledig vecka nästa vecka :D) Har jag haft en väldigt skön semester. Första veckan så var jag bara hemma,sen var jag i uppsala i 2 veckor,sen öland sista veckan. öland var jätteskönt,vi hade strand väder med skinande sol i 4 dagar tror jag,sen dom andra dagarna så var vädret sådär,man hade kunnat bada om man ville för de var ganska skönt i luften,men det var lite molnigt. Bilen var på verkstad (igen) i förrgår.båda kul lederna fram,var slut. Åxå måste jag köpa nya sommardäck fram...suck.. Tror jag kör med den till 12000 mil, servar den o säljer. Den kanske är lite svårsåld om man ska sälja vid 11000 för då är de bara 1000 mil kvar till storservice.  Vi får se hur det blir med den saken. Dyrt med bilar. Nu ska jag iväg till till brynäs o chippa brorsans xbox..Hej

Reeeeeeeeeegn

När fan ska det sluta regna då? Gud måste vara väldigt kissnödig nu förtiden. Och dom pratar om global uppvärmning,skitsnack jag har inte märkt nån värme alls. Är nere i uppsala nu denna vecka,skönt o ha ett hus för sej själv. Ska lämna in bilen på fredagmorron och få tillbaka den på eftermiddan,sen åker vi till öland på lördan,de blir skönt det med. Hoppas det blir bra väder iaf,vädergubbarna och tanterna på tv säger så iaf,men dom ska man inte lita på. Vi var och kolla på en ny bil idag en Volvo S40 i silver,jättefin. Blir nog en ny bil i början av nästa år.


Puss på dej Anna

I Höst

Fifa 08,Nhl 08,Smackdown Vs Raw 08,Splinter Cell Conviction,Gta 08 Vilken spel höst :D hur ska jag hinna jobba ?

RSS 2.0