Ett år äldre

Släkten har nyss vart här och ätit lite tårta och fikat!  Tycker om dom väldigt mycket! Då är man ett år äldre då! Fasen 27 år,låter väääääldigt mycket! Men men livet börjar vid 30. Det här är bara en förfas :) De blir nog lugna puckar i kväll, Jobbade extra i går natt så jag är lite trött! Peter fick nästan igång xbox live,men man måste tydligen ha nått lösen! Att de ska vara så jävla svårt! Vill ju spela lite hockey turneringar. Ska städa upp lite nu...........Hej hej

Jävla snö

Är det bara jag som hatar snö? Kallt o blaskit o blött..O halt blir det åxå,nej ussh, Tacka vet jag sommaren när det är varmt o skönt! Har ledig vecka nu,riktigt skönt, Åker till anna i morron,sen åker vi tillbaka hit på
 lördag efter hennes match,då ska vi ut o käka och kolla på hockey med micke o madde,sulan o kanske anna o per. De blir kul! Annars vill jag be om en tyst minut...Min mp3 spelare spela sin sista vers i fredags,den som troget varit med i 3 års tid. Men den har hållit väldigt bra måste jag säga, dag ut o dag in på sandvik i 3 år :)

RSS 2.0