Korvgrillning

Idag har vi vart till Hemlingby med Micke o Madde o lilla Enya och grillat korv.  Snacka lite skit o drack varm choklad. Mysigt var det :) Om några timmar ska vi hem till dom och äta mat o spela massa spel och dricka lite gött. De blir nog en massa singstar :)


Gott nytt år allihop


Älskar min Anna superduper mycket!

Puss på dej

Så skönt

Om 24 dar så åker jag,Anna,Micke,Madde o Enya till spanien i en vecka. Ska bli skönt o slippa detta gråa trista för en vecka. Åsså får jag ju fira min födelsedag i solen :D

Hjältar

Har nyss kollat på svenska hjältar. Blir rörd hur mycket en del folk tänker och gör allt dom kan för att hjälpa andra,dom hjälper andra folk mer än dom hjälper sej själva. Jag har kommit ett steg på väg och blivit donator. Om nått organ som jag har kan rädda livet på nån annan när jag inte finns mer så är de klart att jag ska hjälpa denne. Har funderat som sandra gjort och bli fadder,de finns så många andra som har det så mycke värre än vi i trygga sverige.

Jaha ja

Har börjat springa nu åxå på friskis,känns bra när man märker att man orkar mera. Och det känns bra när man känner att man blir starkare :)  Jag är inte sjuk lika ofta som förut. Går och väntar på nya sportbladet som kommer den 18 dec,då är det ett repotage om wwe :) Jobbar i 3 dagar till sen är jag ledig en och en halv vecka..whhiooo!

Helgen

I helgen var jag och Anna hem till Micke o Madde och baka pizza. Både jag och Anna klippte oss och vi blev mycket nöjde båda två. Madde är duktig. Sen kika jag och micke på Timrå-Brynäs,en mycket bra match tycker jag. Sen blev de lite öl o lite dooleys o kaffe o sen taxi hem. En bra och lugn kväll. Sen på söndagen så var vi hem till mor min o åt lite mat och fika. Vi var även in till Valbo o kika en liten sväng. Snart jul åxå,mycket o handla o all denna stress,nej tacka vet jag sommaren.

RSS 2.0