Sambo

Nu har bästa tjejjen flyttat in. Åkte ner till uppsala igår förmiddag och hämtade Anna och en andra maasssa grejjer. Höll på hela dagen igår och packade upp och installerade grejjer.Fått tv i sovrummet nu :)  Ska bli skönt o ligga i sängen och kolla på tv. Annars så är jag ledig denna vecka,typiskt att jag jobbade em o helg förra veckan när de var så fint väder o nu är de höst väder :( Längtar inte alls till höst o vinder. Jag o Anna åker till sågmyra med niklas o annelie på söndag,kul o se om de har kommit lite höst kläder.

Cityfest

De blev en 2 dagarn cityfest i år. Börja fredan med att möta upp johan,högen och andreas på stan. Gick till ett öltält o skaffa lite förfriskningar. Skaffa en stämpel på heartbreak,smart att göra så för sej kan man gå runt på stan o kika sen gå  in på hb att stå i kö. Var runt i lite olika öltält o kikade lite. Sen gick vi till hb runt 01,de var lagomt med folk,ganska skönt. De var en kulig kväll

Lördan
Vakna upp o mådde halvt bra,gick upp till emil o helena kl 12  på en liten svartvinbärs hutt,sen gick vi ner på stan för o kika på ett band som deras kompis bror spela i,dom var bra. Sen tillbaka hem till dom o fick en drink. Cykla hem o bytte kläder o senare ut till deras kompisar för en öl,o vidare till valbo på fest,en rolig fest även om jag inte kände så många. Kom tillbaka till stan runt 01,där mötte jag matvraken johan och martin "raggarn" holmström som stod o testa på olika maträtter. Prata lite med dom sen gick jag hem..En bra helg sammanfattningsvis..


Snart flyttar Anna hit :D

Ledig vecka

Jobba en vecka efter semestern sen ledig igen,inte helt fel :) Jag o anna åkte till gräsö o tältade nu i veckan,de var mysigt. Men de blåste ganska mycket, så det tog ett tag att sätta upp tältet men sen kom de upp iaf. regn och sol första dagen sen var det sol heeeeeela andra dagen sen åkte vi hem igår,då var de lite mulet men skönt i luften. Anna jobbar så jag är ensam i huset,vet inte alls vad jag ska hitta på,skulle ha tagit med mej xboxet :)  Åker hem i morgon bitt igen, känns som jag inte varit hemma så mycket i sommar. Dags o kika på lite tv...

RSS 2.0