Hej

Köpte ny telefon igår :) Z610i heter den,skitsnygg, en 3g,så nu ringer man gratis till alla med 3. Mycket bra! Sen lyckades jag bränna mitt första spel till nya xboxet åxå...vilken dag :) Annars är allt lungt,bävar mej inför fredag då det är begravning. Det kommer komma jättemycket folk! Både positivt och negativt,det kommer att hålla på längre då,begravningar vill man ju ska vara över snabbt! Nej nu ska jag städa,,,

Varför.....

Nu tidigt i morse så somnade min kära moster in efter en tids sjukdom. Du kommer lämna ett stort tomrum efter dej. Jag kommer ihåg alla minnen med dej,du var alltid glad. Jag vet att du har det bra där du är nu men det känns ändå orättvist. Jag ville säga till dej hur mycker jag tycker om och uppskattar dej men jag hann inte,men det visste du nog ändå. När jag såg er förra veckan när ni var ute och gick så ville jag stanna o krama om dej,men det har vart så mycket runt din familj nu på slutet så jag tänkte att ni kanske ville vara själva lite grann..bara ni. Jag ångrar mej nu.  Du var som min andra mamma och du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta.....Jag saknar dej.....Vi ses...




 Berätta för era nära och kära hur mycker ni älskar och uppskattar dom,det kan man aldrig göra för lite.Bråka inte för småsaker,livet är för kort för det.

Måndag morron

Gick upp kl 7 'gäsp* tur att man är morron människa,anna tog tåget hem,hon är sjuk så kunde inte vara på sin praktik. Hoppas du mår bättre i morron älskling. Jag gick till friskis o svettis o körde ett pass,sen blir det ett pass i kväll på jobbet *host* åxå. Skönt att kommit igång,beach 07 here i come. Annars missar jag bästa programmet ikväll!  "Outsiders"  Sen är det ju Wwe  ikväll åxå :D

Fars dag

Var idag hem till kungsgården jag o anna och firade pappa lite. Han fick en tröjja av mej o syrran och jack daniels av peter och hanna :) Var längesen jag jag satt och åt mat med hela familjen! De blev en inpuls utgång i fredags,satt hemma nöjd att ja målat klart köket,så ringde johan o fråga om ja ville komma ner på helt enkelt med han,högen,ahlin,alsen och hans tjej. Sagt och gjort så spratserade jag dit en sväng o tog en öl. De hela sluta med en utgång på hearbreak,hade skitkul!  Jaja eftermidda o helg sen ledig en vecka igen,dagarna bara rinner iväg.....



ny blogg

Kommer inte in på min förra blogg. Den hade försvunnit eller nått,bara att göra en ny. Ska börja skriva lite mer nu,de har vart dåligt med de. Jaja de räcker för nu, måste äta

RSS 2.0