Varför.....

Nu tidigt i morse så somnade min kära moster in efter en tids sjukdom. Du kommer lämna ett stort tomrum efter dej. Jag kommer ihåg alla minnen med dej,du var alltid glad. Jag vet att du har det bra där du är nu men det känns ändå orättvist. Jag ville säga till dej hur mycker jag tycker om och uppskattar dej men jag hann inte,men det visste du nog ändå. När jag såg er förra veckan när ni var ute och gick så ville jag stanna o krama om dej,men det har vart så mycket runt din familj nu på slutet så jag tänkte att ni kanske ville vara själva lite grann..bara ni. Jag ångrar mej nu.  Du var som min andra mamma och du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta.....Jag saknar dej.....Vi ses...




 Berätta för era nära och kära hur mycker ni älskar och uppskattar dom,det kan man aldrig göra för lite.Bråka inte för småsaker,livet är för kort för det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint skrivet älskling. Jag älskar dig.

2006-11-17 @ 14:13:13
Postat av: Sandra

Vad tråkigt, fint skrivet! Beklagar :(

2006-11-17 @ 20:43:40
URL: http://sanderstedt.blogg.se
Postat av: anki.

oj nu kom det ett gäng tårar. Va fint skrivet...
beklagar sorgen, kram!!

2006-11-17 @ 21:33:42
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: Helena

Beklagar sorgen vännen... Men absolut väl tänkvärda ord!

2006-11-20 @ 15:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0