Skönt

Nu är jag ledig en vecka. I morron ska jag äta lunch med Daniel Ahlin det ska bli kul,de var längesen vi sågs nu. Sen hem till mamsen o hjälpa henne måla lite. Ska även lämna tillbaka ett par byxor,och tvätta. Sen åker jag till anna på tisdag eftermiddag. Blir nog där till fredag eller lördag. Vi får se,kanske kräftskiva på lördag hos micke o madde,med johan o terese och högen o fia :)

Hole in one


Datahaveri

Ja idag så formatera jag om hårddisken. Fick nå virus när jag skulle hjälpa anna och få hem ett virusprogram till henne för hon hade fått nå skit. Det sluta med att både jag och annas datorer pajjade ihop :(  Så nu är det bara o tanka hem allt igen,msn,utorrent.google earth,senaste mediaplayer osv...Jävla jobbigt.( vilka problem man har,det är ju bara krig och världssvält ute i världen)  Får tillbaka min bil i morgon iaf. Det skulle inte kosta nånting denna gång. Där sparade jag 5500 :)
Så nu annas vänner om ni läser detta så har anna ingen dator just nu så hon kan inte msn:a eller skriva blogg.

MItt Personlighetstest

Jaha detta är jag.

Din personlighetstyp: Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.


Kärriärer som skulle kunna passa dig: Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Uppror

Krig på jobbet nu nästan,alla har gått ihop och skrivit protest listor och facket är inblandat, Saken är det att några cheter tycker att vår skiftgång är dåligt och nu så blir det fan ännu sämre,inga 12 timmars nå mer,men nu ska vi jobba nätter på helger och hoppa mellan skiften. Natt fre,lör,sön och måndag,ledig tisdag sen 4 förmiddagar.sen kanske 4 eftermiddagar. Nått sånt kommer det att hoppa runt. INGEN vill ha detta skift, Men det är ingen som lyssnar på oss. Hur många orkar ställa om kroppen från natt skift till förmidda på en dag? Och hur kul är det att jobba natt på helgen eller eftermidda en helg?  Eller jobba 3 helger av 8? Och dom säger att dom tänker på vårt bästa.Kommer inte tjäna nå mer på de här. Sen ännu längre till vår lediga vecka som nu bara blir 5 dar och inte 7. Jag trivs som tusan där,men det känns bra ändå att jag sökt nytt jobb i uppsala.


                                                                                              SKIT PÅ ER

Skön Lördag

Första veckan är avklarad efter semestern. Det gick bara bra,inge ångest alls :) Har sökt ett jobb i gimo nu,får se hur det blir med det. Anna jobbar så ja är ensam nästan hela dagen. Sitter o kollar på os och lite framför datorn och inte gör något alls. Hur skönt som helst!  Ska nog köpa ny tv nästa vecka. Sen har jag lyckats bytt bort min natt vecka mot en förmiddags vecka :D Tack bror.

Tillbaka i verkligheten

I morron börjar jag jobba igen! Varit ledig i 5 veckor nu så :) Men jag har inte så mycke ångest. Känns ganska bra faktist. Igår var jag o anna o grilla hos micke o madde i vallhov. Det var trevligt. Är nu kung på singstar :P Vi sov över där så vi slapp tänka på skjuts. Det var skönt. Nu ska jag börja kolla på jobb i uppsala,eller gimo. De ligger 5 mil utanför,dom har sandvik där med. Får tjänsteledigt från sandvik här om jag inte skulle trivas där nere så har jag jobbet kvar om jag vill tillbaka. De är ju bra. O nu är de återigen dags för denna jä.... cityfest. Har lessnat totalt på den nu. Inge bra artister alls. Jag o Anna var i oskarshamn för nögra veckor sen. Deras cifyfest var mycke bättre. Allt var inhängnat o de kosta 350 att gå in. O de var skitstort,sen var det kända artister som uppträdde med. Så borde det vara här med. Nu ska jag äta mackor o dricka te.

Love You!

RSS 2.0