Sista dagen med gängen

Idag så jobbade jag sista dagen med "mitt lag" Känns lite vemodigt. Trivs riktigt bra med alla dom. De blir lite förändringar pga av nytt skift o så. Tycker de är så himla trist med alla varsel. Vi får se vart allt detta slutar för alla. Jobbigt är det,försöker vara glad iaf. På tisdag ska jag till sjukhuset o få kameran i magen. Lite nervigt är de,alla som jag pratat med säger att de är obehagligt men dom får göra vad dom vill så det blir ordning på detta. Vet inte hur länge jag orkar gå så här. Förhoppnings vis hittar dom nått. Anna hade läst nånstans att det var flera som hade nå problem med tarmarna som hade fått hjälp. Så håll tummarna. Sen efter undersökningen åker jag nog till anna om jag är pigg. Man fick inte åka bil på hela dagen så jag kanske åker sent på kvällen. Hoppas de inte är snöstorm heller...

Ovisshet

 Börja i morse att min bror ringde o sa att de stod på aftonbladet att sandvik ska varsla folk. Trodde inte alls det skulle drabba oss så mycket. De här är ju bara på SMT. En avdelning. Det känns inte alls bra just nu,de är värst att inte veta nått. Kommer inte bli nån rolig jul o nyår om vi inte får veta nått innan dess.Gillar och trivs så himla mycket på mitt jobb.Tycker det är så himla trist och synd att allt detta händer :(. Men det är ju inget man kan göra nått åt iaf. Ska på möte i morgon så vi får se vad dom säger. Hoppas dom kan lösa mycket med naturliga avgångar och förtidspensionärer,finns ju en klump 40 talister. Kommer bli många sömnlösa nätter. Bara och hålla tummarna.

En liten lista

Namn: Lars Daniel Eriksson
Födelsedatum: 25 januari 1980
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Brunt
Längd: 1,80
Vänster/högerhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Vattuman
Kär: I Anna
Syskon: Jennie 31,Peter 22,Hanna 15
Husdjur: Nej
Skor som du bar idag: Vita sneakers
Dina svagheter: Skjuter upp mycket
Rädsla: Bli allvarligt sjuk
Målsättning: Vara Lycklig o frisk
Första tanken när du vaknade: Suck..i kväll ska jag lägga mej kl 1900
Sista tanken innan du somnade: De här ska bli skönt
Pepsi eller CocaCola: Coca cola
Mcdonalds eller Burger King: Mcdonalds.
Adidas eller Nike: Båda har fina saker
Choklad eller vanilj: Choklad
Svär du: Ja,
Sjunger du: Japp
Tror du på dig själv: Ibland,mer o mer faktist.
Kommer du överens med din mamma: Ja
Kommer du överens med din pappa: Ja

4½ år :)

Igår den 7 de så hade jag och Anna varit tillsammans i 4½ år :)  Mycket roligt och många roliga o bra minnen under dom åren :D  Vi får fira det nästa helg,då vi ska ut och äta,sen hem o mysa i soffan med en bra film kanske? 


JAG ÄLSKAR DEJ!

Tänk om man var liten igen..

Ja har man inte bekymmer så finns det många och få. Den ena kommer efter andra. Tänk om allt kunde vara så som det var när man var liten,allt skulle vara så mycket bättre och lättare då...Jaja..Har försökt ringt sjukhuset i 2 dagar men de är bara en telefon svarare som säger att dom återkommer morgonen därpå. Får testa igen i morgon. Tränar på Sats den här veckan. Alla som jobbar på sandvik tränar gratis där hela veckan. Verkligen fräsch och fina grejjer. Vill inte gå tillbaka till friskis sen :)  Nu ska jag städa sen laga mat o spela lite tv spel innan jobbet väntar..

Myssöndag

Detta är vad jag kallar söndag. Vi har inte gjort nånting. Sovit länge,bara slappat hela dan. Blivit medlem på GI viktkoll för killar. Där får man råd och tips hur man ska träna och äta. Ska försöka följa denna sida så mycket jag kan med mat och sånt. Får väl se om det blir resultat :)

I fredags så hade sandvik hyrt badhuset från 1900 till 2200. Men det blev inte som jag hade tänkt. Efter vi hade ätit taco buffe så satt vi i relaxen och bubblade och bastade ett tag,sen gick jag o jonnie ner o badade och hoppade lite. Efter han åkte hem efter en halvtimme så trodde jag resten skulle komma ner till poolen.Men det kom ingen ner så jag hade HELA badhuset för mej själv. Badvakterna hade nog inte så roligt :). Men jag bubbla,åkte vattenruschen,hoppade trampolin och badade i vågmaskinen. Sen skulle alla ut på nått nytt rock cafe men jag åkte hem runt 22 och sov. Man blir trött att leka i badhuset en hel kväll :)

Uppsala

Imorse åkte jag ner till Uppsala, tog tåget ner. Skönt att bara gå på å sen få sitta och slappa lite. När jag kom till Anna tog vi ett mysigt bad tillsammans. Sedan gick vi ner på stan. Anna köpte en hel del saker. Bl. a. skor, matvåg, doftolja, pärm med register. Hon var även in och tittade på nya glasögon. Jag fick vara smakråd. Hon valde två stcken, men behövde bara betala för ett par. Hon valde två mycket fina bågar. Jag har även köpt en julklapp. Skönt att börjat lite smått.

Om ett tag ska vi till svärpärona och äta mat, mumsigt!

Jag vet att jag varit dålig på å skriva, men jag ska bättra mig. Alltid kul med kommentarer!

Ps. Vad fan håller Lars i Idol på med, ÅK HEM!

RSS 2.0