Tänk om man var liten igen..

Ja har man inte bekymmer så finns det många och få. Den ena kommer efter andra. Tänk om allt kunde vara så som det var när man var liten,allt skulle vara så mycket bättre och lättare då...Jaja..Har försökt ringt sjukhuset i 2 dagar men de är bara en telefon svarare som säger att dom återkommer morgonen därpå. Får testa igen i morgon. Tränar på Sats den här veckan. Alla som jobbar på sandvik tränar gratis där hela veckan. Verkligen fräsch och fina grejjer. Vill inte gå tillbaka till friskis sen :)  Nu ska jag städa sen laga mat o spela lite tv spel innan jobbet väntar..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja tänk om man var liten igen. Jag förstår hur du tänker, men jag tycker det är rätt bra att vara vuxen och få vara kär i dig! <3

2008-11-05 @ 20:05:29
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Anna

Du får ändra till din bloggadress när du skriver kommentarer, nu visas min. Puss puss

2008-11-07 @ 07:05:56
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0