Hockey

Jag hatar HV71....Men vill åxå säga grattis till dej då anki,modo vann ju åxå.....

Eurovision

Vill åxå säga att Dj bobo är med i årets eurovision final :D

Hejja

Var på olearys igår med anna,micke o madde o kolla på när brynäs pissa på hv71! Blir spännande i morgon!

Tänkte testa den där utmaningen med 6 st underliga egenskaper!

1. Måste ALLTID kolla så spis,tv,ljus,datorn och stereon är av innan jag ska gå hemifrån, Blir störd på att jag måste kolla spisen fast jag inte har använt den! Tänker om jag kanske har kommit åt nån knapp när jag har gått förbi spisen. Måste stå och kolla jättenoga så verkligen den är av.

2. Knäcker sönder mina fingrar och tår! Det har jag gjort i några år nu,men jag försöker sluta upp me de, När jag nu knyter min hand så pulserar alla fingrar. Slutar jag inte med det så kan jag få reumatism när jag blir äldre :(

3.Är jämt hunrig. Äter frukost kl 8,sen är jag hungrig kl 9 igen. Tar en frukt eller nått då sen är de bra. Runt 10-halv 11 så är det dags igen! Får ibland ont i skallen och blir hungrig, Äter nått. Äter sen riktig mat kl 12. Hungrig igen kl 14-15. Och så håller det på. Och jag äter riktig mat åxå så det är ju ingen dålig mat jag äter.

4.Kan ligga innan jag somnar och lyssna efter ljud och kolla efter skuggor och fundera på om de finns spöken, Om det finns andar och annat sånt överallt som ser vad jag gör. Har väl blivit sån när man kollar på "De okända" på fyran

5.Jämt när jag är med Micke så måste vi alltid bräcka varann med skämt. Säger han ett skämt så måste jag sitta
och fundera ut nått bättre ,sen är det hans tur och så vidare. Sen om skämten är roliga det är en annan historia :)

6.Jag planerar ALDRIG. Vet inte om de är en egenskap. Men jag tar dagarna som dom kommer. Och det tycker jag är väldigt skönt. Visst händer det ibland att jag planerar men de är inte alls ofta.

Lördag

Liten förluva igår innan vi gick ut,var hos jonnies kompis o kolla på melodifestivalen o hade trevligt, Gick sen på heartbreak. Mycke folk och ganska så kul..Kan lätt bli tråkigt tycker jag när det är FÖR mycket folk. Idag blir det lugnt,ska hämta mitt nya akvarium,sen kanske spackla mina köksluckor..

Hej alla

Har inte vart så aktiv här på ett tag så tyckte att de var dags. Vad har hänt då? Nja inte så mycket. Jag och anna har varit på melodifestivalen. Det var skitkul,skitbra stämning där. Skitmycke folk och bra artister. Tycker att det var rätt låtar som vann,även om jag ville ha med uggla till finalen åxå. Skönt med mars och milt väder så denna snö kan försvinna. Märkte i morse när jag kom hem från jobbet  vad ljust de var kl 6,verkligen skillnad för en månad sen. Mycket skönt! Annars ska jag ut i helgen,vart de blir vet vi inte ännu, Kanske blir lite singstar åxå :)

RSS 2.0