Jaha?

Brynäs värvar en spelare från Ungern?!! Fast han har spelat i Ahl nu. Kan ju hoppas de är nått o ha..

Ny telefon

Igår var jag och köpte en ny telefon. En Sony-Ericsson W660i. Äntligen är är abonemanget med 3 slut. Har inte varit nöjd med dom nångång. Blir Telia nu,  Vi har väldigt kul på jobbet just nu. Känns kul att gå dit varje morgon. Det är inte alla som har turen att känna så :) Bara 3 dar kvar sen 5 veckor semester. Nu ska jag kolla på simpsons,fotboll och sagan om ringen. Får pendla mellan kanalerna :)



Hej hej

90 talet är underskattad. Vilka låtar det kom då...


6 dar kvar

6 dagar kvar sen är det ledig vecka igen, Sen efter lediga veckan så börjar semestern :D Så i år har jag 5 veckor :D Inte fy skam. Sitter o spelar lite nhl just nu,och pendlar till avf ibland, Det programmet är såå kul. Outsiders ivkväll å,handlar om en 18 åring så väger 200 kg,inte illa. Lyxfällan sen med. Bra kväll.

Ännu en klassiker


Midsommar

Idag är det midsommar. Micke,Madde o Lilla skrutten Enya kommer till Storvreta på besök. Vi har en hel stor kåk för oss själva. Blir lite mat o dryck sen även singstar eller buzz :D Detta kommer bli kul. O inge regn heller ännu. Man ska inte lyssna på dessa väder gubbar,dom säger olika på varje kanal. Hoppas ni alla får en bra midsommar utan regn.

Rätt åt HV71

Andreas Jämtin drar till Rangers,skönt så slipper vi han.

Bittert

Var hem till micke,madde och lilla Enya i lördags och kollade på Fotbollen. Jag hade köpt med mej några öl för att klara nerverna :) Och det gick ju som de gick! Såååån otur. Micke bjöd på olika groggar och whiskey. Gick väl därifrån runt 0030 kanske,prata med johan på väg ner på stan,han satt på en pub i stan o han skulle in på heartbreak. Vi gick in där. Var längesen jag var in där. Och längesen ja träffa johan. Efter ett tag började magen strula,den tål inte alkohol. Så det var lika bra o kasta in handduken, Mådde SKit dåligt igår. Jag tänker jämt dagen efter aldrig mer. Kanske ska sluta tänka så :) Jaja bara o ladda till onsdag ! Hejja Hejja!

Student

Jobbade em igår,slutade kl 18 så då åkte jag och brorsan till min kusin Johan som tog studenten igår. Han gjorde som hans idol och gick ut måleri :P Många i släkten var där. Det var jättekul och träffa så många igen,det blir inte så ofta nu för tiden,fråga mej inte varför. När man var liten träffade man alla jätteofta. Stannade där och kollade på fotboll. Holland är så jäkla bra,tror dom kan ro hem hela skiten faktist, Sen körde jag per,sofia,anna och andreas till underbar där det var otroligt mycket folk, Sen hem och sova,är trött idag. Håller på dammsuger och skurar rent golven. Ska nog till bolaget sen o köpa nån öl till matchen. Åker nog hem till micke och kollar. Pratade med per igår,vi ska ta en grabb kväll med tvspel och en massa öl. Finns inget som slår en hederlig grabb kväll :)

Jäkla Ryssar

Jaha,nu sticker även Brendl till Ryssland :( Hur kommer detta sluta. Hoppas dom köper nån annan bra spelare för pengarna. Fan Ryska ligan tar ju alla bra spelare nu. Även domarna värvar dom. Var till Micke och Madde och kollade på fotbollen igår,  Zlatan är såå jä... bra,snyggt mål han gjorde. Vi satt även o  pratade om midsommar. Dom kommer ner till uppsala :)  Där ska vi grilla o spela spel o så,de ska bli kul. Nu ska jag äta frukost sen träna.

Tråkit

Jag brukar mest bry mej om och hjälpa andra människor mer än jag bryr om mej själv. Och nu är jag tänker på mej själv så får jag fan för det. Är inte ens vatten värd. Det känns inte alls bra,tänker på det hela tiden, Om det fanns nått jag kunde lösa detta med. Tänk om man inte hade känslor,så lätt det skulle vara då.

Klassiker


Nya Shorts

Idag har jag köpt 3 t-shirts på stadium och och ett par jeans shorts på Jack & Jones,provade lite fler shorts där åxå men tyckte att det inte var så många som passade. Så jag tog de som kändes bäst. Sen åkte jag och anna ut till hennes barndoms hem och solade några timmar. Sen iväg till kvantum o handla lite,sen åkte vi hem o käka lite bakad potatis och hade lite vänner maraton :D Och vad kan man säga om vädret :D FANTASTISKT!!

Därför jag älskar denna "sport"


Onsdag

Helt otroligt underbart,om de kunde vara sånt här väder året om, Älskar verkligen sommaren. I morse va jag o anna ut o gick 40 min innan frukost, Och det är verkligen nytt för mej,jag måste ha frukost direkt när jag vaknar, Viktigaste målet på hela dagen. Har gjort det 2 ggr nu. Skulle gå iväg till friskis sen,men jag känner mej så utmattad,orkar verkligen inte. Går i morron o fred-lör istället. Ska sola istället nu.

Nuuuuuu

är jag ledig till nästa måndag :D De ska firas med en öl och zlatan dokumentär på trean. Micke o sulan var här igår,det spelades hockey som aldrig förr,sen avsluta vi med straffturnering i en timme :) Det ska vi göra om. Dags för mat.

RSS 2.0