Student

Jobbade em igår,slutade kl 18 så då åkte jag och brorsan till min kusin Johan som tog studenten igår. Han gjorde som hans idol och gick ut måleri :P Många i släkten var där. Det var jättekul och träffa så många igen,det blir inte så ofta nu för tiden,fråga mej inte varför. När man var liten träffade man alla jätteofta. Stannade där och kollade på fotboll. Holland är så jäkla bra,tror dom kan ro hem hela skiten faktist, Sen körde jag per,sofia,anna och andreas till underbar där det var otroligt mycket folk, Sen hem och sova,är trött idag. Håller på dammsuger och skurar rent golven. Ska nog till bolaget sen o köpa nån öl till matchen. Åker nog hem till micke och kollar. Pratade med per igår,vi ska ta en grabb kväll med tvspel och en massa öl. Finns inget som slår en hederlig grabb kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror oxå på Holland...

2008-06-14 @ 22:14:03
URL: http://anna1441

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0