Söndag

Om jag visste att min mage skulle vara så här efter operationen för några år sen så hade jag aldrig opererat mej, Det drabbar ju även folk i min omgivning,det känns väldigt jobbigt. Pratar inte om de så ofta nå mer när jag har ont för de blir så jävla tjatigt. Ska till läkare igen på onsdag,fan människan går på månen, så nånting måste det finnas så man kan göra...Hoppas gif vinner idag..Nu ska jag kolla på lite vänner tror jag.

Inge pigg

Har varit hemma från jobbet i 2 dar nu. Kände mej inge pigg igår så jag stannade hemma. Har väl nån förkylning eller något i kroppen. Känner mej bättre o piggare idag,men de går i perioder,känner mej pigg ibland o ibland hängig. Stannar hemma idag för säkerhets skull. Men i morrn ska jag jobba. Ska hålla tummarna för dej Anna i morgon när du ska på intervju! Puss på dej

Undra vad som försigår i en skalle som Anders Eklund? Jävla Idiot......Ibland tycker jag att sverige ska ha dödsstraff. Billigare för samhället åxå!

Ett Ljus För Lilla Engla

image6

Äntligen sol

Ja som sagt,äntligen sol. Hela sverige har legat i en dimma i 2 dagar, men nu så :) Var iväg idag och köpte mitt efterlängtade playstation 3 efter har varit runt och jämfört priser på alla affärer. Men nu så 3 spel fick jag med :D Får se vad jag hittar på i helgen. Anna är i kopparberg så jag är ensam.Är det fint väder så åker jag nog till kgn och tvättar bilen,och njuter av vädret. Nervös hockey match igår åxå. Men de gick ju bra :) Vad ska man göra nu då när hockeyn är slut?

Nervigt

Gud va nervös jag är..hoppas dom vinner ikväll. Inge kul om om skulle få spela allsvenskan nästa år, Känns som man inte har nått att se fram emot då. Bara att dom kanske pissar på alla andra lag som spelar där. Kommer bli less och besviken om de blir så. Jaja annars så är jag nere i uppsala hos anna, får ta hand om henne eftersom hon är sjuk :(

Bra kväll

Igår var det en bra kväll. Brynäs vann över mora,eller ska man säga ett Brendl vann över mora :) Satt hemma och hade precis druckit en klunk öl när micke fråga om ja vill komma över till han o madde o kolla på hockey,så ja stack över dit  och fick lite fläskfile o som efterrätt lite glass :D Har jobbat idag,o ska jobba i morrn sen är det ledig vecka,,,,whioooo! Ska inhandla ett ps3 nu snart. Börjar längta efter hockey. Har mejlat om 2 st på blocket men inte fått nå svar,men de kanske är bäst o köpa nytt så vet man vad man får. Nu ska jag äta kebabgryta med ris.


Hej svejs...

Ett val

Var till läkaren med min lilla mage förra veckan. Får äta nån medicin nu i 2 veckor så får vi se hur det ser ut sen.
Det blir bara värre om jag dricker alkohol eller kaffe. Så jag får välja dricka alkohol och få ont i magen o den blir värre eller inte dricka och må bra och leva hälsosamt? Hmm tror jag väljer det sista alternativet..Så Bye bye Booz...

Fantastiskt väder ute. Nu börjar jag bli nöjd :)

Älskar min Anna...

RSS 2.0