Trött

Nu är så himla trött på min mage. Känns som att jag har testat allt som går att testa, Massa olika tabletter,påsar med fullkorn,men inget hjälper. Tror att det inte är nån som fattar hur det är. Att alltid vara dålig eller att ha ont, Måste alltid veta vart det finns en toa. Tycker det är riktigt skämmigt. Ska ringa läkarna igen,en sista chans. Om dom inte kommer på nått nytt så vet jag inte vad jag ska göra. VIll ju inte smälla i mej en massa tabletter heller,för de kan ju inte vara bra. Känns som jag är som en gammal gubbe.



Blir tokig snart...

Nästa vecka

Nästa vecka denna tid så är vi i spanien.....whhhhihooooo.

Social vecka

Har en riktigt tung vecka framför mej. Jobbade 13 timmar idag och igår. Ska jobba så ända till helgen. Då blir det bara 12 timmars :( Känns som jag bara kommer hem o sover o sen upp igen. Men men vad gör man inte för en vecka i spanien. I morgon kommer anna hem en sväng. Hoppas hon är hemma när jag kommer hem :)


Go natt

Hallå

Ja vad säjjer man,stackars Tre Kronor. Synd att Kanada vann,gillar inte alls dom. Kaxiga o tror att dom är världsbäst.
Var i Kgn igår och fira pappsen,han bjöd på mat. Ussh så gammal han bli :) 57,pension snart!  Sen åkte vi till M o M och kollade på finalen och lekte lite med Enya. Lärde henne ett nytt ord.. Tjeeeenaaa! Sen sprang hon runt o skrek så hela kvällen. Hon är världens goaste. Spanien dags snart,ska bli riktigt skönt o komma bort från detta gråa trista väder. Bara sola o bada heeeela veckan. Åsså har vi all inclusive så de är bara att äta o dricka när man vill och hur mycket man vill. Hoppas dom har gym där annars blire några vändor i bassängen varje dag. Snart ska vi ut på stan och kolla om de finns nå badhorts och bikini.

RSS 2.0