Inget känns kul

Just nu tycker jag allt går åt skogen,nästan allt jag gör går åt helv...Inget känns roligt i mitt liv just nu

Jag är jag

Jag är stolt över den jag är och ingen kan ändra hur jag är, Så är det. Jag är mej själv.  Men det är aldrig kul att höra.


Älskar anna!

Drygt

Jobbigt med alla dessa bilar hit o dit. Vill ju bli av med min så fort som möjligt. Och vill min nya så fort som möjligt. Ska sova nu,detta känns som de har varit en låång dag. Kom nyss hem från hockeyn,fick följa med micke. Brynäs vann med 3-2.

Vill neråt

Går och funderar dag ut och dag in hur det skulle vara och bo i uppsala. Känner mej mogen att flytta dit nu, Man kan ju testa iaf.  Har sökt 3 jobb där. Får hålla tummarna. Inte så kul heller när både jag och anna är ensamma om dagarna efter jobbet. Älskling jag kommer ner till dej. Jag lovar  Den som väntar på nå gott.

Hjälp

Finns det nån som har ett jobb i uppsala åt mej?

Jag blir så leessss

I  fredags när jag skulle åka från jobbet så hände det igen,den där jävla gaspedalen på bilen fungerade inte. 4 de gången nu. Kan inte hålla på så här nå mer nu. Ska ha en lånebil av dom nu, när dom är så kass och inte kan laga bilen. Så idag ska jag och pappa köra dit bilen på släpvagnv.Vi var och prövade en ny bil igår, en volvo v50 kombi :) Det blir nog en sån,dom var skön att köra.


Älskar dej Anna

Helt Fantastisk


RSS 2.0