Update

Var ett tag sen,inte så duktig på de här med blogg! Har nyss vart o dragit på vintersulorna på bilen. Börjar bli lite halt ute på mornarna.  Vad mer då...Ska ringa sjuhuset o tjata om min undersökning. Att det ska ta sååå lång tid att få det fixat. Sen ska jag ta nya prover (igen),mina levervärden är för höga. Vet inte alls vad det beror på,antar att det är nått med magen att göra iaf.  Ser fram emot fredag för då har jobbet hyrt relaxen med mat och bad o bastu. Det ska bli kul. Sen kanske vi ska ut på prinsan :D Tycker jag ska bi kul,är inte ut där så ofta. Spelade wii för första gången idag åxå,fan så kul det var. Var en hejjare på tennis :) Bowling var kul med. Nu ska jag käka lite kyckling gryta. Hej hopp

Svårt?

Kan de vara så jä.. svårt att få tågen i tid eller säga till i förväg att tåget är inställt??

RSS 2.0