På en tråkig dag


Varför

ska de snöa så in i helvete?????

Badhus

I fredas var vi på folkets hus på möte från kl 11.30  till 1800. Storchefen kom o man fick ställa frågor,många siffor och diagram..zzzzzzzzzzznark....Sen intog vi badhuset,där vi fick tacobuffe och lite stark dryck att skölja ner maten med. Sen vänta 2 timmar av vattenrusch,bubbelpool o trampolin hopp,de var riktigt roligt. Sen skulle vi ut på krogen. Börja på mulligans där jag inte kände en enda kotte. Var där i kanske 10 min. Vi tänkte att vi testar gamla prinsan. Där var det typ 2 vakter o nån till,inte så mycke folk. Så vi gick till gamla underbar,där var det 1 vakt o  2 bartenders..Jaha..Vart går man nu då..Var in ett  biljardställe brevid arbetsförmedlingen o där var det skittråkigt! Sluta med att jag hamna på tonys,,,var där en 1 timme sen lessna jag ut och gick o sov. Gick iväg till jobbet 830 o jobba några timmar,sen iväg o hämta micke. Vi åkte hem till mej o kolla på 20 minuters bandy,sen insåg vi att de är kört så vi lira hockey o drack öl i några timmar, sen åkte han hem. Kika lite på shlagerfinalen (vann verkligen rätt låt)? Ja gilla Sannas låt. Men de bästa var Björns mellanakt (Vilken himmelsk musik)  Sen idag har ja jobbat 8 timmar extra (chhachiing)  Drömmer mej tillbaka hur prinsan var när man fyllde 18, öppet uppe o nere +vinterträdgård och 2 stora dansgolv och öl börs..Vilka tider :D Varför är de inte så nå mer?

Vardag

Åkte ner till anna i måndags,åker hem igen på onsdag. Hon har så mycket plugg o jobb så då kan jag åka hem och göra lite nytta. Bl a fixa bilen..Tråk väder är det åxå..regn regn regn! I helgen ska jag och micke kolla på bandyfinalen,spela Nhl,dricka öl kolla på melodifestivalen o äta nå gott. En liten grabb kväll. Det ser jag verkligen fram emot. Hoppas saik vinner så kanske vi åker in till sandviken o firar lite.

Finns de nån bättre serie än Stargate :D :D

Ledig

Skönt,ännu en ledig vecka som väntar bakom hörnet. Ska bli skönt o vila upp sej lite. Även om jag vill jobba lite extra i veckan som kommer. Vi får se, iaf skönt o ha lite timmar inarbetat om jag vill vara ledig o så. Tråkigt väder är det,regn o grått,men vi går iaf mot ljusare tider. Ut med jobbet nästa fredag. Sandvik har hyrt badhuset så de blir lite relax och bad,sen utgång...Om de blir i sandviken återstår att se. Är de nå fler som ska ut då åxå kanske? .Saik i final! Fantastiskt  härligt!!

Fredan

Idag har jag jobbat,tränat,klippt mej,spelat hockey med micke och lekt med enya.

Besiktning

Var iväg på bilbesiktning med perssan idag,gick bra tycker jag. MEN jag måste tillbaka för ett litet jä... lyse sitter snett. De kan man väl fixa ändå fast dom inte behöver kolla. Jaja bara o fixa och se glad ut.. Ska på hockey idag,även om de ser tungt ut på hoppas ja att brynäs klarar sej kvar o dom spelar elithockey nästa säsong med. Dom har ju nästan lika lag som förra året och då sluta dom 6a + att dom ledde serien ett tag med. Ochså hoppas vi på Saik idag,att dom spöar Hammarby!!  Hejja Hejja

RSS 2.0