Besiktning

Var iväg på bilbesiktning med perssan idag,gick bra tycker jag. MEN jag måste tillbaka för ett litet jä... lyse sitter snett. De kan man väl fixa ändå fast dom inte behöver kolla. Jaja bara o fixa och se glad ut.. Ska på hockey idag,även om de ser tungt ut på hoppas ja att brynäs klarar sej kvar o dom spelar elithockey nästa säsong med. Dom har ju nästan lika lag som förra året och då sluta dom 6a + att dom ledde serien ett tag med. Ochså hoppas vi på Saik idag,att dom spöar Hammarby!!  Hejja Hejja

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hej!
Hittade dig via anna ;-)

På besiktningen fixade killen vårat snea lyse :-) tog lite tid.. men jag smilade och var suuuuuuupertrevlig :-)

2008-03-04 @ 21:57:15
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Anna

Just ja besiktning igår... har lite mkt nu så jag glömde det... Byt lag så går det bättre, Djurgår'n tex :P

2008-03-05 @ 16:17:21
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0