Badhus

I fredas var vi på folkets hus på möte från kl 11.30  till 1800. Storchefen kom o man fick ställa frågor,många siffor och diagram..zzzzzzzzzzznark....Sen intog vi badhuset,där vi fick tacobuffe och lite stark dryck att skölja ner maten med. Sen vänta 2 timmar av vattenrusch,bubbelpool o trampolin hopp,de var riktigt roligt. Sen skulle vi ut på krogen. Börja på mulligans där jag inte kände en enda kotte. Var där i kanske 10 min. Vi tänkte att vi testar gamla prinsan. Där var det typ 2 vakter o nån till,inte så mycke folk. Så vi gick till gamla underbar,där var det 1 vakt o  2 bartenders..Jaha..Vart går man nu då..Var in ett  biljardställe brevid arbetsförmedlingen o där var det skittråkigt! Sluta med att jag hamna på tonys,,,var där en 1 timme sen lessna jag ut och gick o sov. Gick iväg till jobbet 830 o jobba några timmar,sen iväg o hämta micke. Vi åkte hem till mej o kolla på 20 minuters bandy,sen insåg vi att de är kört så vi lira hockey o drack öl i några timmar, sen åkte han hem. Kika lite på shlagerfinalen (vann verkligen rätt låt)? Ja gilla Sannas låt. Men de bästa var Björns mellanakt (Vilken himmelsk musik)  Sen idag har ja jobbat 8 timmar extra (chhachiing)  Drömmer mej tillbaka hur prinsan var när man fyllde 18, öppet uppe o nere +vinterträdgård och 2 stora dansgolv och öl börs..Vilka tider :D Varför är de inte så nå mer?

Kommentarer
Postat av: Anna

Chaching! :) Money money money!

2008-03-16 @ 19:13:58
Postat av: anki.

var längesen jag var ut nu...men inget här kommer väl nånsin slå prinsan som det var då!

2008-03-16 @ 20:13:51
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0