Hej alla

Har inte vart så aktiv här på ett tag så tyckte att de var dags. Vad har hänt då? Nja inte så mycket. Jag och anna har varit på melodifestivalen. Det var skitkul,skitbra stämning där. Skitmycke folk och bra artister. Tycker att det var rätt låtar som vann,även om jag ville ha med uggla till finalen åxå. Skönt med mars och milt väder så denna snö kan försvinna. Märkte i morse när jag kom hem från jobbet  vad ljust de var kl 6,verkligen skillnad för en månad sen. Mycket skönt! Annars ska jag ut i helgen,vart de blir vet vi inte ännu, Kanske blir lite singstar åxå :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika Henriksson

Det beror ju på hur man ser på saken...

2007-03-03 @ 07:03:05
URL: http://www.weekend-spa.se/weekend_resa/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0