Myssöndag

Detta är vad jag kallar söndag. Vi har inte gjort nånting. Sovit länge,bara slappat hela dan. Blivit medlem på GI viktkoll för killar. Där får man råd och tips hur man ska träna och äta. Ska försöka följa denna sida så mycket jag kan med mat och sånt. Får väl se om det blir resultat :)

I fredags så hade sandvik hyrt badhuset från 1900 till 2200. Men det blev inte som jag hade tänkt. Efter vi hade ätit taco buffe så satt vi i relaxen och bubblade och bastade ett tag,sen gick jag o jonnie ner o badade och hoppade lite. Efter han åkte hem efter en halvtimme så trodde jag resten skulle komma ner till poolen.Men det kom ingen ner så jag hade HELA badhuset för mej själv. Badvakterna hade nog inte så roligt :). Men jag bubbla,åkte vattenruschen,hoppade trampolin och badade i vågmaskinen. Sen skulle alla ut på nått nytt rock cafe men jag åkte hem runt 22 och sov. Man blir trött att leka i badhuset en hel kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul du verkar ha haft. Jag skulle gärna ha badat med dig och busat i vattnet :) Puss puss puss

2008-11-02 @ 21:05:53
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Anna

Vilken fin blogg, supersnygg! Puss

2008-11-03 @ 16:56:54
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0