Sista dagen med gängen

Idag så jobbade jag sista dagen med "mitt lag" Känns lite vemodigt. Trivs riktigt bra med alla dom. De blir lite förändringar pga av nytt skift o så. Tycker de är så himla trist med alla varsel. Vi får se vart allt detta slutar för alla. Jobbigt är det,försöker vara glad iaf. På tisdag ska jag till sjukhuset o få kameran i magen. Lite nervigt är de,alla som jag pratat med säger att de är obehagligt men dom får göra vad dom vill så det blir ordning på detta. Vet inte hur länge jag orkar gå så här. Förhoppnings vis hittar dom nått. Anna hade läst nånstans att det var flera som hade nå problem med tarmarna som hade fått hjälp. Så håll tummarna. Sen efter undersökningen åker jag nog till anna om jag är pigg. Man fick inte åka bil på hela dagen så jag kanske åker sent på kvällen. Hoppas de inte är snöstorm heller...

Kommentarer
Postat av: Anna

Mamma har tidningen hemma hos sig. Du kan läsa artikeln sen, om magen. Puss

2008-11-23 @ 19:43:55
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Anna

Uppdatering älskling!! :) Puss

2008-12-09 @ 06:56:07
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0