Uppsala

Imorse åkte jag ner till Uppsala, tog tåget ner. Skönt att bara gå på å sen få sitta och slappa lite. När jag kom till Anna tog vi ett mysigt bad tillsammans. Sedan gick vi ner på stan. Anna köpte en hel del saker. Bl. a. skor, matvåg, doftolja, pärm med register. Hon var även in och tittade på nya glasögon. Jag fick vara smakråd. Hon valde två stcken, men behövde bara betala för ett par. Hon valde två mycket fina bågar. Jag har även köpt en julklapp. Skönt att börjat lite smått.

Om ett tag ska vi till svärpärona och äta mat, mumsigt!

Jag vet att jag varit dålig på å skriva, men jag ska bättra mig. Alltid kul med kommentarer!

Ps. Vad fan håller Lars i Idol på med, ÅK HEM!

Kommentarer
Postat av: anki.

Nej!! Lars äger ju!!! När han inte får göra som han vill, så gör han som han vill!

2008-11-01 @ 19:00:11
URL: http://ankibjork.blogg.se/
Postat av: chrille

Killen är begåvad men använder det på fel sätt tyvärr.

2008-11-03 @ 12:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0