Fars dag

Var idag hem till kungsgården jag o anna och firade pappa lite. Han fick en tröjja av mej o syrran och jack daniels av peter och hanna :) Var längesen jag jag satt och åt mat med hela familjen! De blev en inpuls utgång i fredags,satt hemma nöjd att ja målat klart köket,så ringde johan o fråga om ja ville komma ner på helt enkelt med han,högen,ahlin,alsen och hans tjej. Sagt och gjort så spratserade jag dit en sväng o tog en öl. De hela sluta med en utgång på hearbreak,hade skitkul!  Jaja eftermidda o helg sen ledig en vecka igen,dagarna bara rinner iväg.....



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sådärja, lite liv i rutan igen!

2006-11-13 @ 08:26:32
URL: http://sanderstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0