Jävla snö

Är det bara jag som hatar snö? Kallt o blaskit o blött..O halt blir det åxå,nej ussh, Tacka vet jag sommaren när det är varmt o skönt! Har ledig vecka nu,riktigt skönt, Åker till anna i morron,sen åker vi tillbaka hit på
 lördag efter hennes match,då ska vi ut o käka och kolla på hockey med micke o madde,sulan o kanske anna o per. De blir kul! Annars vill jag be om en tyst minut...Min mp3 spelare spela sin sista vers i fredags,den som troget varit med i 3 års tid. Men den har hållit väldigt bra måste jag säga, dag ut o dag in på sandvik i 3 år :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att din mp3:a har dött kanske e ett tecken på att du oxå ska lämna Sandvik?!?! ;)Kanske söka dig mot Uppsala ;P

2007-01-15 @ 22:45:17
Postat av: Anna

Glömde skriva mitt namn juhe... Puss

2007-01-15 @ 22:45:38
Postat av: Sandra

Svar ja, det är bara du som hatar snö! :P

2007-01-21 @ 16:54:22
URL: http://sanderstedt.blogg.se
Postat av: anki.

nä men nu tycker jag också att det är dags för sommar, bort med den här kylan!!

2007-01-24 @ 09:20:12
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0