Vill ha vår

Igår var jag o tränade igen efter uppehållet. Har vart skönt o fått lite vila och lite motivation tillbaka, Även om jag inte tycker de är skitkul att gå dit så går de bra när man är där. Har packat ner halva min gamla tv bänk i bilen nu åxå, Tänkte kasta den på jobbet. Dom har ju miljöstation där så,får ta andra delen nästa gång.

Micke fråga om jag vill följa med på hockey i morron, var inte sen att tacka ja :)  Så nu blire hockey på torsdag och lördag! Skojsigt! Efter matchen så är det en grabb fest där vi ska ha en bordshockey turnering :)

Hoppas våren kommer snart....

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh hockey, det var evigheter sen jag var på hockey live.. =(

2009-02-25 @ 18:50:08
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0