Tapetserat

Förra veckan var jag hos anna hela tiden och tapetserade,rev tapet.spackla o slipa och hängde tapet. Inte alls kul när  man håller på men de är desto roligare när de är klart och man ser resultatet. Ska tapetsera köket i helgen medans hon jobbar. Sträckte mej i ryggen idag medans jag tränade,aj aj aj,men de är bättre nu. Eftermiddag idag sen 12 timmars i morgon,ska jobba ett extra skift så jag kan vara ledig en natt nästa vecka. Ska lämna in bilen då. Högen är på mitt jobb den här  veckan och mekar,får se om jag hinner hälsa på han :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan få lite massage imorgon så kanske ryggen blir bättre! Kul med en uppdatering på din blogg :)Puss

2008-02-21 @ 12:17:42
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0