Whiioo

Jobbat idag,fick gå på möte i 3 timmar som jag inte alls visste jag jag skulle på,blev lite impuls. Men jag fick ju ost och skinksallad och jättegott bröd så de var helt ok, Sen var min gamla målarlärares bror där med,och dom är tvillingar. Man ser inte alls skillnad på dom + att dom låter preeciiiis likandant. De var som att tänka tillbaka på gymnasietiden :) Äääääntligen sooool o skön väder. Var på stan idag o handla lite nya..ja va heter de nu,dom där sakerna som håller fast pinnen som man kan vinkla persienen med. Iaf en liten plast sak,sen var jag upp på söder och handla lite kosttillskott. Sen hem och kika på nya wwe. Gjorde en liten anna idag med,tog en siesta på 1 timme,missade Våra Värsta år :( men skönt var det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Underskatta aldrig en siesta! :)

2008-05-27 @ 21:32:40
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0