Jaha

Jaha då har man den här jobbiga lediga veckan igen då :D  Eller ledig o ledig,igår var jag till mammsen och rev hennes växthus,rensa hennes stuprännor från skit,byggde ihop en bänk och köpte nya däck tll bilen. Sen idag var jag iväg med morfar och mormor 2 svängar till miljöstation med saker,sen har jag målat lite på huset och hjälpt moster min att byta däck...pust. Åker till anna ivkväll så förhoppningsvis  får jag vila upp mej lite. :) Men det känns bra och hjälpa till med, Att göra andra glada. Det tycker jag om. Nu ska jag äta lite mat och packa väska.

Heja sverige i hockey vm.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är duktig du. Jag skulle oxå vilja göra det där, men jag har ju så mycket annat att tänka på. Tänk att få vara ledig helt utan att behöva tänka på en massa plugg som ligger o gnager i bakhuvudet. Puss

2008-05-06 @ 17:37:37
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0