Äntligen vår

Fasen va skönt att snön är borta o solen skiner! Annars har de inte hänt så mycke. Har satt upp taklister i hallen,sovrummet och i köket,ska nog måla dom i morron. Träffade min kusin idag som jag inte har träffat på väldigt länge,hon har bott i uppsala men bor nu i gävle.vi tog en ikapp i polen. Väldigt skönt. Fick reda på i fredags att min bror ska börja sommarjobba på sandvik. Och av alla ställen så hamna han hos mej :) Så nu blir jag instruktör :) Nä om man ska börja packa,jobbet väntar...Och anki...grattis till sm guldet..Jag höll faktist på modo i finalerna...Host...

Kommentarer
Postat av: anki.

åh tack tack, vi är mkt stolta ;)
ny design här...å till och med en uppdatering, fler såna!!!

2007-04-25 @ 08:35:58
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: Karl H.

Jag gillar din blog!

2007-04-27 @ 07:08:52
URL: http://www.bolån-guiden.se/ansök_bolån/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0