Less

Har kommit i en sån här tråkig period när jag tycker de är skittråkigt att träna,har ingen motivation alls. Kom ihåg sist de blev så,då la jag ner allting. Måste försöka att köra på så kanske de går över. Tråkigt att träna ensam åxå,om man var 2 så kan man ju peppa varann o ha nån o prata med. Men men de går väl över. Har hittat en kul o bra sida där man kan hitta bra musik..Www.AllEars.se   skönt med helg åxå,ska till min moster o fika lite för hon fyllde 60 i veckan. Lite sugen o gå ut ta nån öl åxå,få se om man får med sej någon, Vill ut i sandviken åxå,var längesen. Saknar staden lite ibland

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du kan ju följa med mig på mina promenader så får både du o jag sällis :)

2007-05-17 @ 18:02:42
Postat av: anki.

Bara å flytta hit de ;) Skulle haft gymkort på badhuset hade du kunnat släpa med karln min...han köpte ett men ja vet inte om han tror att man blir vältränad av att det ligger i byrålådan & skräpar!!

2007-05-17 @ 22:05:19
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: anki.

kan få följa med på tupperware så du får lite extra poäng å ;)

2007-05-20 @ 10:39:43
Postat av: Sandra

Håller med ovanstående, bara å flytta hem! :D Vart tränar du? Lär styra upp det där nu jag å... Och bara att höra av sig om du vill gå ut i Sandviken!!

2007-05-21 @ 19:41:02
URL: http://sanderstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0