Tisdag

Snor väl vidare jag då...

personligt:
vad heter du: Lars Daniel Eriksson
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: De har jag aldrig frågat dom om,de måste jag göra,jag vet iaf att de var storasyster som valde mitt namn
vart bor du: Gävle
hur lång är du: 1.80
ögonfärg: grön
hårfärg: brunt igentligen men nu blekt.

kläder:
vad använder du just nu för jacka: En grön tunn jacka från Jack o jones
vad använder du just nu för skor: Köpte ett par nya sneakers för nån vecka sen,svarta
vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Shorts o t shirt (bara för jag vill att de ska vara sol ute)
hur mycket köper du kläder för i månaden: vet ej,de är olika,några hundra blir de väl
vad har du för skostorlek: 41-42
vad har du för tröjstorlek: Medium

senaste person som..
du pratade med: anna som ringde från mitt i city i uppsala
du gick på bio med: hmm..de var nog i februari me anna o såg "se upp för dårarna"
du gick på stan med: hmm,tror de var anna
du kramade: anna
du pussade: anna
du hade sex med: anna(tror hon skulle bli arg om ja skrivit nån annan) :)
som såg dig gråta: anna
skällde på dig: jennie

har du någonsin..
sagt: jag älskar dig? och menat det: Ja,annars ska man inte säga det
bråkat med ditt husdjur: Ja,katter kan vara dryga
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nä de tror jag inte,men nån slags deja vu har väl hänt nån gång

stuff:
är du ensam nu: Ja
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ja jättemånga
vill du gifta dig: Ja
vill du ha barn: Ja

extra stuff:
tar du droger: O ja,varje dag
vad är du mest rädd för: krabbor och trollsländor fy fan. Vem kom på dessa djur och varför??
vilka kläder sover du i: Kalsonger
vart vill du gifta dig: På ett elvis kapell i les vegas...nej då men kyrkan skulle passa bra
varit kär: japp
kör du bil: Ibland så händer de
har du ett jobb: Japp,ett bra sånt åxå
gillar du att ha folk omkring dig: Ja de gör jag.
är du ett hälsofreak: njää de tycker jag inte
har du någon tatuering: Nej men skulle vilja ha en senare

de senaste 48 timmarna. har du..
gråtit: Nä de har jag inte
skrattat: O jaa
köpt någonting: handlat mat
varit sjuk:
sjungit: japp
träffat någon ny: nä du,skriver som anki,var på ica men ingen som ja kände
saknat någon: Ja,jag saknar anna,men hon kommer på torsdag :)
kramat någon: Ja,kudden
pussat någon: Neeej

vilken..
tidning läser du: arbetarbladet och aftonbladet
buss åker du oftast: 41:an när vi skulle på julfest i julas
frisyr har du: rufsigt just nu
dag fyller du år: Lönings dagen i januari

Kommentarer
Postat av: Anna

Tur för dig att det inte var ngn annan du haft sex med ;) Giftermål i kyrka, låter som en bra idé.

2007-05-22 @ 21:45:07
Postat av: anki.

Trollsländor, hahahah!!! va har du fått den idéen ifrån, dom är ju söta! =)

2007-05-22 @ 22:38:20
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0