Dagen D...

Jaha så kom dagen som vi alla har väntat på. Besked om uppsägning eller inte? Jag var riktigt nervös i morse,det var alla. Man fick gå in en och en till Chefen o få besked. Antingen så får man sluta,bli förflyttad till annan avdelning eller få ha jobbet kvar så samma ställe. Och när jag kom in till han så ja..de går inte o beskriva hur det kändes.

Men han sa "Du behöver inte bekymra dej,du är kvar"  Jag blev sååååå himla lättad. Fy fan vad glad jag blev,denna tunga sten har försvunnit från bröstet.  Även om jag är glad så är jag ändå ledsen för 2 st i mitt lag fick gå hem.2 st som jag känner väldigt väl.

Kommer sakna dom mycket,kommer kännas konstigt att dom inte kommer sen. Vi blir inte alls många kvar där nere,bara 9 pers per lag. Jaja jag är kvar iaf och jag är väldigt glad för det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Såna saker är alltid jobbiga, även om man är glad för sin egen skull så är man lessen för någon annan. Är ungefär samma som när man får vikariat, man får det på någon annans bekostnad liksom.

2009-05-15 @ 18:42:41
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0