Hej igen

Jaja jag vet...jag är kass på detta med bloggandet. Har så mycket annat kul o göra,tex spela Ps3 :P 
Var en mäklare här  i morse o kikade på lägenheten. Kul o veta hur mycket den är värd. Så hon skulle ringa i morgon
så skulle hon säga hur mycket hon tycker vi kan lägga ut den för.

Ännu mer väntan med varsel besked,sandvik o metall är tydligen oense. Vad jag hörde igår så ville sandvik
kicka fler kollektivare än tjänstemän,fast det springer runt en massa såna o knappt gör ett skit, En tjänstman skulle
säkert kunna göra 3 mans jobb. Men det går inte facket med på,så de är ju bra.

Peter min bror vad här idag med o hjälpte mej med internet o datorn de är nå knas,eller det var nå knas för nu är de fixat.

Förresten,har ni hört om elektrikern som var ute o åkte elbil o tappa kontakten fick sladd o slog en volt :P



http://www.youtube.com/watch?v=7gHvATmUsSg

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att lägenheten värderas högt! =) Puss

2009-05-05 @ 19:12:03
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0